До уваги здобувачів освіти! В зв'язку із призупиненням навчання через пандемію коронавірусу COVID-19, Микулинецька опорна загальноосвітня школа переходить на дистанційне навчання. Далі надається перелік домашніх завдань з навчальних предметів

2 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Інформатика  Опрацювати презентацію з інформатики у групі Фейсбук "Микулинецька опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів":

«Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів»

 

 Опрацювати презентацію на тему: алгоритми в нашому житті. http://podolyakola.blogspot.com/
Українська мова с.102-104-вивчити правило.виконати усно впр.365.366.369. Письмово впр367.370.  с.104 впр.373,374-усно ; впр.376 письмово.С.106-вивч. правило, впр.378,379-усно; впр.380,381-письмово.С.107-вивчити правило,впр.383-усно; впр.384,385-письмово.
Читання (А) с.74-79 -навчитись виразно, з інтонацією читати  с.80-81-виразно читати, с.81-читати і відповідати на запитання;вивчити прислів*я; с.82-опрацювати оповідання.
Читання (Б) с.82-85-читати.Вірші вивчити напам*ять  с.80-81-виразно читати, с.81-читати і відповідати на запитання;вивчити прислів*я; с.82-опрацювати оповідання.
Математика Опрацювати підручник с.81-85.Виконати завдання в зошиті с.26-30.  Завдання в підручнику с.86-88. Друкований зошит с.31-33
ЯДС заповнити зошит с.31-35  Робота в зошиті с.36-40

3 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Інформатика  Опрацювати презентацію з інформатики у групі Фейсбук "Микулинецька опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів":

« Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового редактора»

 Переглянути відео урок на сайті:Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. Дистанційне навчання tps://www.youtube.com/watch?v=EYnPCjl5YD4&feature=youtu.be
Математика (Б) с124 №788-792; с.125№797-803; с.126№807-811; с.127№815-820.  с.128 №824-830;с.130 №834-839;с131№843-847;с.133 №851-856  
Математика (А) с.120-122 759,761,764,778,780,786.  с.125 номер 799,800,806.
Українська мова (Б)

с.146 впр.357-359 

с.148 впр.360-363; с.150 впр.365-367

  с.151 впр.369-373;с.153 впр.374-376 ;с.154впр.379-382
Українська мова (А) с.149-151 впр. 362,363,365,366,369,370.  с.152 впр. 371,373 
Природознавство (Б) с.121-123; с.126-127   с.129-134 
Природознавство (А) 118-120 опрацювати  & 38
Літературне читання (Б) с.135-136 напам'ять; с.137-139; с140 Узагальнення знань; с.159-161   с.162-166( роб.зош.)                     
Літературне читання (А) с.130-134 с.135-137 (напам'ять) с.141-151,
Англійська мова 3-А, 3-Б класи
▶️ lesson 5, unit 5
с.94-95 (РВ)
Впр.1. Опрацювати правило.
Впр.2. Переробити стверджувальні речення в заперечні (як в прикладі).
Впр.3. Заповнити пропуски в реченнях з "did" або "did not (didn't)".
с.60 (WB)
Впр.1, 2
 ▶️ lesson 6, unit 5 с.96-97 (РВ) Впр.2а. Прочитати. Впр.3. Прочитати текст та вибрати правильну відповідь.Впр.3. Записати речення в заперечній формі (в тоненькому зошиті). ▶️lesson 7, unit 5 с.98-99 (РВ) Впр.1. Вивчити слова (навчитися писати). Впр.2. Прослухати та прочитати діалог. с.62 (WB) Впр.2. Записати речення в заперечній та питальній формі. Аудіофайли за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/3003-0304-3rd.html

4 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Інформатика  Опрацювати презентацію з інформатики у групі Фейсбук "Микулинецька опорна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів":

« Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням»

 Опрацювати презентацію на тему:Створення та виконання алгоритмів з повторенням. http://podolyakola.blogspot.com/
 Математика   с.132-136, Н 816, 819, 821, 825, 830. Задачі Н 812, 817, 822, 837  с.138-142 ,номер 861,866,869,875,877,879,886,892;Задача номер 862,865,871,880,887,891
Українська мова с. 147-160 Впр. 291,295, 297, 313  Опрацювати ст.160-162 Впр.316,317,318.
Літературне читання с. 134, 135-142  с.143-150(робота у зошитах)
Природознавство с. 105-112  с. 113-119(робота у зошиті)
Англійська мова (Б) 4 -Б клас
▶️ lesson 5, unit 5
с.137-138 (РВ)
Впр.1. Вивчити слова (навчитися писати)
Впр.2. Читати діалог.
с.97-98 (WB)
Впр.1. Вписати слова
Впр.3. Розгадати кросворд.
▶️lesson 6, unit 6
с.139-140 (РВ)
Впр.1. Вивчити слова (навчитися писати).
Впр.2. Читати діалог.
Впр.3. Доповнити речення словами з таблички.
с.99 (WB)
Впр.1 Знайти слова і обвести їх.
Впр.2. Дати відповіді на запитання (де знаходяться дані будівлі)
 ▶️ lesson 7, unit 5 с.143-144 (РВ) Впр.1. Вивчити слова (навчитися писати) Впр.3. Читати текст. Утворити правдиві речення. с.101 (WB) Впр.1. Вписати слова Впр.2b. Знайти об'єкти на карті. ▶️lesson 8, unit 5 с.146-147 (РВ) Впр.1. Вивчити слова (навчитися писати). Впр.2. Читати діалоги. с.103 (WB) Впр.1. Розглянути карту на с.143 у підручнику та заповнити пропуски. Впр.2. Поєднати малюнки та речення. Аудіододатки за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/3003-3004.html
Англійська мова (А)   Опрацювати всі вправи ст.76-77(SB), всі вправи з (WB) до відповідних сторінок,вивчити неправильні дієслова напам’ять ст.75

5 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Історія  опрацювати §22 , виконати завдання на ст.140, повт§16-21  § 23... змоделювати родинне дерево до четвертого покоління, з допомогою батьків
Математика Опрацювати параграф 39, № 1354-1365. Повторення №1371-1372  § 39, № 1357, 1359, 1363, 1365, 1367-1370
Основи здоров'я &22  $23 завд. с 140
Трудове навчання (хлопці) Підібрати моделі-аналоги великодніх сувенірів (фотоколаж)  для хлопців опрацювати тему Виготовленя дряпанки " матеріал за посиланням https://youtu.be/LDoR_1oWed4 піготувати матеріли для роботи 
Трудове навчання (дівчата) Опрацювати презентацію та текстовий конспект уроку на тему "Декорування виробів" у групі Фейсбук  Для дівчат: "Матеріали для виготовлення писанок, їх властивості. Інструменти та пристосування "
Англійська мова (А) Урок 7а.
с.90-91 (SB)
Впр.1 вивчити слова + слова зі списку 7а (на роздруківках).
Впр.2А. Читати, перекладати.
Впр. 2В. Виправити речення і записати їх в тоненькому зошиті.
Впр. 3. Опрацювати правило "Past Simple у стверджувальному реченні". Доповнити речення.
с.68-69 (WB)
Впр. A,B,C,D,E.
 ▶️Урок 7с. с.94-95 (SB) Впр.1 вивчити слова + слова зі списку 7с (на роздруківках). Впр.2А. Читати, перекладати. Впр.2В. Доповнити речення. Впр. 3. Опрацювати правило "Past Simple: the verb *be*". Доповнити речення. с.72-73 (WB) Впр. A,B,C,D. ▶️ Урок 7d. с.96-97 (SB) Впр.1.А Читати, перекладати + вивчити слова зі списку 7d (на роздруківках). Впр.1.В. Вказати, чи речення правдиве (Т), чи неправдиве (F). Впр.2.А. З'єднати слова із картинками. Опрацювати правило вживання *by* з транспортом. Впр.2.В. Опрацювати правило "роки в англ.мові". Записати роки із вправи (а-е) повністю в тоненькому зошиті. с.74 (WB) Впр. A,B.
Англійська мова (Б-1) Урок 7b.
с.92-93 (SB)
Впр.1. Вивчити слова + слова зі списку 7b (на роздруківках).
Впр.2А. Читати перекладати
Впр.2В. Дати відповіді на запитання.
Впр.3. Опрацювати правило "Past Simple у заперечних та питальних реченнях". Виконати вправу під правилом.
с.70-71 (WB)
Впр. A,B,C,D,E
 І підгрупа ▶️Урок 7с. с.94-95 (SB) Впр.1 вивчити слова + слова зі списку 7с (на роздруківках). Впр.2А. Читати, перекладати. Впр.2В. Доповнити речення. Впр. 3. Опрацювати правило "Past Simple: the verb *be*". Доповнити речення. с.72-73 (WB) Впр. A,B,C,D. ▶️ Урок 7d. с.96-97 (SB) Впр.1.А Читати, перекладати + вивчити слова зі списку 7d (на роздруківках). Впр.1.В. Вказати, чи речення правдиве (Т), чи неправдиве (F). Впр.2.А. З'єднати слова із картинками. Опрацювати правило вживання *by* з транспортом. Впр.2.В. Опрацювати правило "роки в англ.мові". Записати роки із вправи (а-е) повністю в тоненькому зошиті. с.74 (WB) Впр. A,B.
Англійська мова (Б-2) 1.Revision. Виконати вправи A, B, C, D, E ст. 66, F, G ст. 67(WB) 2. Culture page опрацювати ст. 87-88 3.Out and about 7a ex. 1,2,3,4,5 ст. 90-91(SB) 4. Past Simple (граматика). Утворення стверджувальних речень в минулому часі. 5. Тема: 7а Out and about Виконати вправи A, B, C ст. 68, D, E ст 69(WB)  ΙΙ підгрупа – опр.всі вправи ст. 92-93(SB), ст.70-71 (WB)
Музичне мистецтво ст 120-123  Орацювати тему. Сторінка 136-143.
Інформатика Опрацювати: п.28-29. Виконати: ст.240 Впр №1  Опрацювати пункт 12-13, ст.108-125. Виконати вправу 3 на ст.123
Українська мова (Б) Опрацювати презентацію з мови у групі "Микулинецька опорна школа" (завдання 5)  Виконати завдання з Вайберу
Українська література (Б) Опрацювати презентацію з мови у групі "Микулинецька опорна школа" (завдання 5)  Виконати завдання з Вайберу
Фізкультура Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хлопці - 8 разів, дівчата - 5 разів)  
Природознавство Тема: Різноманітність організмів:Рослини.Тварини.Вивчити &34,35 Різноманітність оргагізмів:Бактеріі,Гриби.Вивчити &36,37  &38
Німецька мова

опрацювати нові слова (с. 117, 119, 122)

Впр. 4, с.121 (читати та перекладати)

 опрацювати нові слова (с. 124, 126)

повторити граматику: правила читання 

Впр. 2, с.124 (гарно читати вірш та вміти пояснити правила читання)

Впр. 3, 4, с.127 (опрацювати та скласти діалог)

Зарубіжна література

Л.Керолл"Аліса в Країні Див" ( зміст твору;виписати прислів'я,фразеологізми).

 По твору "Аліса в країні див" 1.Написати діалог "Розмова з Алісою",або 2.Написати лист до Аліси . По твору "Чарлі і шоколадна фабрика" Знати відповіді на запитання: 1.Зміст твору. 2.Характеристика образів. 3.Пригоди Чарлі і його друзів. Д/з.Скласти 5 цікавих запитань до Чарлі.

"Книга в червоній обкладинці" Марини Цвєтаєвої. 1.Виразно читати. 2.Характеризувати образ ліричної героїні ( це сама авторка). 3.Відповідати на питання після твору

6 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Історія

 §16 опрацювати, виконати практичне заняття на ст.155

Опрацювати §36-37; скласти схему «Влада в Римській республіці»

 опрацювати §38-39 підручника; вивчити з допомогою атласу місце основних битв та походи армій під час Пунічних війн; опрацювати §41-42 підручника ; знайти в атласі Галію, єгипетські та іспанські провінції Риму
Українська література (Б)

Ярослав Стельмах»Митькозавр з Юрківки...»(прочитати).

 Л.Воронина"Таємне товариство боягузів..."(читати і переказувати)
Українська мова (Б)

Написання складних прикметників( вивчити параграф, написати 2-3 вправи на вибір).

 &50,впр.421-423.&51,ст.160-161(тести)
Зарубіжна література (Гараніна С.Т.)

Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату»(1 розділ із поеми ),( повторити з теоріі літератури міф, міфологія);

 УПЧ. Д.Дефо "Робінзон Крузо" Прочитати та аналізувати твір. Р.Бредбері "Усмішка". Прочитати та охарактеризувати образ Тома
Зарубіжна література (Мамрош О.Р.)

Р.Бернс "Моє серце в верховині" (вивчити напам'ять). Г.Лонгфелло "Пісня про Гайявату" (прочитати І частину).

 
Географія

Води суходолу.Річки.Практична робота №6 Д/З  § 48-49

 Опрацювати матеріал про озера та їх різноманітність. Преглянути презентацію "Озера. Штучні водойми" https://www.youtube.com/watch?v=yamxWpwZaQU Виконати ткстові завдання https://naurok.com.ua/test/vodi-suhodolu-richki-ozera-86665.html Практична робота №: 6 (до кінця)
Основи здоров'я

&23

 $24 завд. с 114
Трудове навчання (хлопці)

Підібрати матеріали та інструменти для виготовлення  троянди із жесті

 Для хлопців підготувати міні-проект "Охайне житло" матеріал за посиланням https://docs.google.com/document/d/1LnWEePov67a778IfaxLZjjNh4fD-1dHwxTxSOg8eNs8
Трудове навчання (дівчата)

Опрацювати презентацію та текстовий конспект уроку на тему "Декорування виробів" у групі Фейсбук

 Для дівчат: "Матеріали для виготовлення писанок, їх властивості. Інструменти та пристосування "   
Музичне мистецтво

ст 150-154

 Опрацювати тему. ст.166-171
Інформатика

Робота над проектом "Кругообіг води в природі"

 Опрацювати презентацію "Програмне забезпечення для створення і відтворення компютерних презентацій" (посилання у групі Микулинецькі школа у Фейсбук)
Українська мова (А)

опрацювати тему написання складних прикметників, виконати вправи на вибір

 &50,впр.421-423.&51,ст.160-161(тести)
Українська література (А)

Прочитати твір "Митькозавр з Юрківки"

 Л.Воронина"Таємне товариство боягузів..."(читати і переказувати)
Фізкультура

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хлопці - 10 разів, дівчата - 7 разів)

 
Біологія

Тема .Хвощі і плауни Вивч.&40 Зошит ст 44 Тема.Папороті.Вивч&41 .Зошит ст.45

 &42,43.Зош.ст.46,47.
Математика

§29 номер 1352, 1348, 1343

 §30 номер 1391, 1392, 1394, 1396, 1397
Німецька мова

опрацювати нові слова (с. 127, 129, 131)

 

Впр. 3, с.128 (читати та перекладати)

 опрацювати нові слова (с. 136, 138)

 

Впр. 5, с.139 (читати та перекладати, виконати завдання)

Англійська мова

Module4 4a с.133-опрац. слова с.49 - викон.завд. 2,3 с.108-викон.завд.А 4b с.133-опрац. слова с.50-51-викон.завд.1,2 с.110-викон.завд.А

 

7 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Історія України  опрацювати §19, виконати завдання №10 на сторінці 178; скласти історичний портрет Данила Романовича; повторити §15-19  опрацювати § 20-21 підручника, п.1-5 на ст.. 183-187; у роботі з атласом встановити, які землі ввійшли до складу Великого Князівства Литовського, Польського Королівства, Угорського королівства, Кримського ханства
Всесвітня історія опрацювати § 23-24, заповнити таблицю на ст.170  опрацювати §25 підручника;у роботі з атласом встановити територіальні межі середньовічних Польщі, Чехії, Угорщини
Хімія параграф 25 , 26 , виконати вправу 3 і 4,   &26,&27 (вивчити висновки)
Алгебра (Б) опрацювати мат.п.27,28. Розв'язати 919,924,933,934  Розв`язати №937;939;940.Повторити №948
Алгебра (А)

Опрацювати:  §7 п.25,п. 26

Розв’язати:     N 875, 882, 885, 899, 901, 903, 905

 Опрацювати: пар.7 п.27; п.28 Розв`язати №919;924;926937;939;940.Повторити №948
Геометрія опрацювати параграф 17, розв'язати 589,591,592,597,599,602  Розв`язати №593;594; 597; 605; 611. Повторити властивість дотичної
Зарубіжна література (Б) Артур Конан Дойл « Пістрява стрічка», «Спілка рудих»,( повторити з теорії літератури детектив);  ОГенрі "Останній листок" Охарактеризувати образ Вермана, Сью, Джонсі
Зарубіжна література (А)   (завдання до 21 квітня) Г.Уеллс "Чарівна крамниця". Світ дитини і дорослого і творі. Зміст твору. Відповіді на запитання у підручнику Р.Акутагава "Павутинка". Зміст твору. Відповіді на запитання підручника. По ЦИМ двом творам та по минулим (Ш.Холмс "Пістрява стрічка", "Золотий жук") А.Азімов "Фах". Зміст твору. Відповіді на запитання підручника
Географія Клімат Євразії.Практична робота №11   Д/З  § 47-48  Євразія.Води суходолу(опрацюваати матеріал підручника).Виконати практичну роботу №10. Переглянути відеопрезентацію «Євразія.Внутрішні води материка»https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/vodi-suhodolu-vrazi-4174.html
Трудове навчання

Виконати технологічну картку на виготовлення шліфувальної колодки.зразок у групі Фейсбук

 Для хлопців опрацювати матеріал у підготовці творчого проекту з виготовлення пристосування матеріал за посиланням https://docs.google.com/document/d/

18ez_KgKx9cl2_

IfmbU2i7QtbK6l5tsWAtQzk91ZNUz4

Для дівчат: "Традиційні види рукоділля і декоративно-ужиткового мистецтва. Вишивка як традиційний вид декоративно-ужиткового мистецтва."

Музичне мистецтво

ст 135-140

 Опрацювати тему. ст.154-161
Інформатика

Опрацювати: п.26 ст.195.ВиконатиВпр.№1 ст.201

 Опрацювати пункт 22-23, ст.163-177. Виконати практичну проботу №6
Основи здоров'я

&. 21, 22; зошит ст.53-57

 $ 23, завд. в зош. ст.58-61
Українська мова (Б)

Опрацювати презентацію з мови у групі "Микулинецька опорна школа" (завдання 5)

 Виконати завдання з Вайберу
Українська література (Б)

Опрацювати презентацію з мови у групі "Микулинецька опорна школа" (завдання 5)

Виконати завдання з Вайберу
Фізкультура

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хлопці - 12 разів, дівчата - 8 разів)

 
Біологія (Б)

Тема.Поведінка тварин.Вивч.&42 ,43 Зошит ст.54 Тема.Способи орієнтування тварин.Міграціі тварин.Вивч.&44

 &45,46 Зош.ст.55
Біологія (А)

клас&40,41 проєкт: Розвиток з метаморфозом та його значення в житті тварин.

 $42 43 44 завд ст 194
Українська мова (А)

Опрацювати матеріал підручника &36,37.виконати вправи 371,382.

 Опрацювати матеріал § 42, 43. Виконати вправи 443, 449, 454.
Українська література (А)

Підготувати повідомлення про В.Симоненка.Вивчити напам'ять вірш "Лебеді материнства".

 Прочитати повість-казку М.Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».
Фізика

Опрацювати: §23, §24, §25

Розв’язати:     Вправа22(6)

Вправа23(7)

Вправа24(1, 4)

Вправа25(4, 5, 7)

 Опрацювати:пар.27,28 Вправа27(1-6)
Німецька мова (А)

опрацювати нові слова (с. 114_ 116_ 119)

 опрацювати нові слова с. 121, 126. Впр. 4, с. 124 (опрацювати текст)  Впр. 3, с.124 (опрацювати діалог)
Англійська мова (А)

опрацювати нові слова (с. 91)

Впр. 3, с.92 (читати та перекладати)

Впр. 4, 6, с. 93 (виконати)

 Unit 9B

c. 93, 95 (опрацювати граматику)

с. 94 (опрацювати текст)

Впр. 1, с.94 (опрацювати слова)

Впр. 2, 4, 5, 8, 9, 11, с. 94-95 (виконати вправи)

Англійська мова (Б)

с.124-повт.(вивч.)впр.1 с.125-130-опрац.1,2,3,4,9завд. с.132-133-викон.впр.1,2

 

8 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Зарубіжна література  Мольєр « Міщанин-шляхтич»,(повторити з теорії літератури комедія)  Моль'єр "Міщанин-шляхтич" Характеризувати образи комедії. Повторити з теорії літератури "Комедія"
Географія Чорне море.Азовське море Д/З  § 43-44  Природокористування:раціональне і нераціональне.Природо-заповідній фонд України (опрацювати матеріал підручника).Виконати практичну роботу № 10. Переглянути відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?v=Ri9XU1XEXOI Скласти тестові завдання по темі «Чорне і Азовське моря» 
Основи здоров'я (Б) &20  $21 завд. с 101
Трудове навчання Підібрати моделі-аналоги на вибір нічник,бра чи настільна лампа.

 Для хлопців: Компонувати документацію до творчого проекту "світильник" матеріалза постланням-https://docs.google.com/document/d/1vmJ9UYBz2ucDeaFARx9U4q3x-4QbGFi3wNqfKLCoVFc

Для дівчат: "Мій одяг - мій імідж"

Англійська мова (А) ▶️ урок 4с
с.44 (SB)
Впр.2. Читати та перекладати текст.
▶️ урок 4d
с.45 (SB)
Впр.2. Читати та перекладати текст.
Впр.4. Вивчити правило "Утворення прикметників від іменників за допомогою суфіксів -ful, -less". Виконати вправу.
с.33 (WB)
Впр.1,2,3
▶️ урок 4е
с.46 (SB)
Впр.3 читати і перекладати діалог. Повторити слова с.39 (види медіа, телепередач).
с.34 (WB)
Впр.1,2,3.
 ▶️Урок 4f. с.47 (SB) Впр.2.Читати, перекладати. Вивчити слова. Впр.3.Вивчити слова 'win' i 'gain', яка між ними різниця. с.35 (WB) Впр. 1,2,3,4. Аудіододаток доступний за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/8th-form.html ▶️ Урок 4 Self Check. с.48 (SB) Впр.1. Скласти словосполученння зі слів із колонок. Впр.2. Утворити прикметники із слів в дужках (за допомогою суфіксів -ful, -less). Впр.3. Поставити дієслова в дужках в the Past Simple або the Past Continuous . Впр.4. Поставити дієслова в дужках в the Past Simple , the Past Perfect або the Past Perfect Continuous. Впр.5. Вибрати правильну відповідь.  
Англійська мова (Б)  с.162-вивч.текст впр.1 с.162-169опрац.1,2.8,9,10,11,12 завд.  
Мистецтво ст 173-182  Опрацювати тему. ст.183-190

Інформатика

(Маріуца І.Б.)

Опрацювати презентацію у групі Фейсбук  "Микулинецька опорна школа".  Опрацювати перзентацію "Використання офісних веб-програм для створення спільних документів". Виконати практичну роботу: "Офісні веб-програми для створення спільних документів. (Посилання в групі Микулинецька школа у ФБ). Маріуца І.Б.

Інформатика

(Марцинюк М.М)

Вивчити параграф 29. Виконати практичну роботу 14 (с.206-207)  Виконати завдання 1,3,4 із Практичної роботи 15 на сторінці 208.
Історія України Повт. $ 26-30 Виконати завдання на ст. 220-222  & 31, опрацювати.
Всесвітня історія $19, прочитати Виконати тести на ст. 177.  & 22, опрацювати, виписати терміни, виконати завдання 1-8 на ст.191 в зошиті
Українська мова (А) с.135 правила, вправи 278,278,286  Опрацювати § 28, 29. Виконати вправи 297, 302.
Українська література (А) Опрацювати біографію О. Довженка, прочитати "Ніч перед боєм"  Прочитати повість Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути». Виписати цитати для характеристики образу Славка.
Основи здоров'я (А) &. 19; зошит ст 51-52   $ 21, завд.ст.101; зошит ст.55-57
Фізкультура Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хлопці - 14 разів, дівчата - 10 разів)  
Біологія (А) Тема .Зорова сенсорна система.Око.Вивч.&42 Тема. Сприйняття світла,кольору,простору.Вивч.&43 Зошит. Тести ст.42,43  &44,45.Зош.ст44,45
Біологія (Б) & 41,42,43  $44 завд с 212 $45 завд с 216
Алгебра (А) §3 пункт 21, номер 703, 704, 705, 711, 712  §3 пункт 21, номер 714, 715, 716, 717, 718
Алгебра (Б)

Опрацювати:  §3 п.20,п. 21(вивчити формули)

Розв’язати:     N680, 682, 688, 704, 705, 707, 711, 712
 Опрацювати:пар.3 п.21.Розв`язати №713-720
Геометрія (А) §21 номер 1002, 1006(3), 1009(2), 1010, 1015(1).  §20 номер 959, 960, 962, 965, 971, 975(1), 979(1)
Геометрія (Б)

Опрацювати:  §20(вивчити формули)

Розв’язати:     N954, 957, 959, 961, 964, 971, 975
 Опрацювати:пар.20,21 №1002,1007,1015,1049,1052,1062
Українська мова (Б) Виконати тестові завдання(с.122).Опрацювати матеріал підручника&27.Викогати вправу 278.  Опрацювати § 28, 29. Виконати вправи 297, 302.
Українська література (Б) Скласти анкету життя і творчості О Довженка.Прочитати оповідання"Ніч перед боєм".  Прочитати повість Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути». Виписати цитати для характеристики образу Славка.
Фізика

Повторити: §22, §27, §28, §29, §30, §31

Розв’язати:ст. 220-221(завдання 5-15)
 Опрацювати:пар.33 Вправа33(1-8)
Німецька мова (А)

опрацювати нові слова (с. 105, 107, 110)

Впр. 3, с.111 (читати та перекладати)

 опрацювати нові слова (с. 112, 115)

Впр. 4, с.116-117 (читати та перекладати)

Впр. 6, с.117 (скласти діалог)

Хімія

параграф 31 , розв'язати вправи 14 - 17 .

 &30 ,№3,4,5,6

9 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Хімія  опрацювати параграф 26 і 27 , розв'язати вправи 200 і 203  &27,підготувати реферат або презентації на теми:Отруйність метанолу й етанолу,альтернативні джерела енергії.
Українська література Т.Г.Шевченко»І мертвим, і живим, і ненародженим...» критичний матеріал, текст, напам‘ять уривки.  підручник(ст.249-260).Твори Т.Шевченка:"На панщині пшеницю жала",поема"Марія"
Українська мова О. Авраменко. Диктанти. Писати і опрацьовувати( словникова робота)  &26,впр.310;&27,впр.327;&28;ст.161(тести)
Зарубіжна література Микола Васильович Гоголь « Шинель»,(з теорії літератури « образ «маленької людини»)  Г.Ібсен "Ляльковий дім" Характеристика героїв. Повторити з ТЛ "Драма"
Географія Транспорт України та світу. Д/З  § 37-38-39  Торгівля України та світу,як вид послуг.Торгівельне сальдо.СОТ і інші організації(опрацювати матеріал підручника). Створити презентацію по темі уроку. Виконати тестові завдання «Транспорт України та світу» https://naurok.com.ua/test-transport-ukra-ni-ta-svitu-38335.html Не забуваємо про політичну карту!
Біологія (Б) опрацювати параграф 46 , дати відповіді на запитання на сторінці 195  &48,&49завд. на с.204 і 208
 Біологія (А) &46,47   тести с 201 $48 , 49 завд. с 208
Алгебра (А) повторити п .17-21.Розв'язати 880,884,885,886,887  Опрацювати п.22.Розв`язати №939-953
Алгебра (Б) Числові послідовності, параграф 3. Ст. 208 № 1-21 ДПА варіант 11-12  § 4, пункт 22, рівень А-Б
Геометрія (А) опрацювати п.19. Розв'язати 876-882  Опрацювати $ 20. Розв`язати №906-908; 913-915; 919
Геометрія (Б) Підготувати презентацію на тему "Симетрія навколо нас". ДПА варіант 11-12  § 20, № 899-903 (усно), № 909, 913, 915, 919, 925 (письмово)
Фізика Параграф 34, вправа 34; параграф 35, вправа 35  § 36, впр. 36, №1-4
Трудове навчання Розв'язати компетентнісну задачу.Виконати завдання у групі Фейсбук

 Дівчата. Опрацювати матеріал уроку з теми "Мій власний стиль" на сайті школи.

Для хлопців опрацювати матеріл "Мій власний стиль" за посиланням https://docs.google.com/document/d/1gLZv0GQTVQ3eYIEjU-1P0PgOjY8tMS-wdZ0TsJnyJ6c

Англійська мова (Б) ▶️ урок 9d
с.95 (SB)
Впр.1. Вивчити, що таке idiom та saying
Впр.2. Читати, перекладати, вибрати правильну відповідь. Вивчити дані ідіоми/приказку (знати написання англ. та переклад українською).
с.68 (WB)
Впр.1,2,3.
▶️ урок 9е
с.96 (SB)
Впр.2 Читати, перекладати, вивчити слова - одяг з малюнків)
Впр.4.
с.69 (WB).
Впр.1, 2, 3
 ▶️ урок 9f с.97 (SB) Впр.1. Знати, що таке *food chain *. Аудіододаток за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/3003-0304.html Впр.2. Читати, перекладати текст. Заповнити пропуски артиклями (a/an/the) або займенниками (they/its). Вивчити слова та з кожним словом скласти речення. с.70 (WB) Впр.1,2,3. ▶️ урок 9 Self Check с.98 (SB) Впр.1. Утворити словосполучення зі слів із колон. Впр.2. Вибрати одне зайве слово. Впр.3. Написати множину до поданих іменників. Впр.4. Вибрати правильне слово. Впр.5. Вибрати правильне слово. Впр.6. Доповнити діалоги.
Англійська мова (А) с.140-141 (SB) опрац. ЛО-8а,8b с.125-126 (SB)опрац.Articles.The Passive WB-8a 8b  
Мистецтво П.22-23  Опрацювати тему. ст.168-180

Інформатика

(Маріуца І.Б.)

опрацювати п. 28-29 ст. 188-204.
Виконати: Практичну роботу №12, ст.188.
 Опрацювати пункт 27-28. ст.177-190. Виконати вправу 4, ст.184

Інформатика

(Марцинюк М.М.)

Опрацювати вправу 4 (с. 174) Створити власний логотип.  Перейти за посиланням із тієї ж вправи та обрати в меню зліва вправу Більярдна куля. Виконати її за інструкціями.
Історія України (А) Повторити$24 Прочитити $25-26 Виконати завдання на ст. 225, 234  & 25, 26, опрацювати., виконати Практичне заняття в зошиті (ст. 235-236)
Історія України (Б) Повторити $19-22 Прочитати $23, виконати завдання на ст. 210  & 25, 27,28-29 опрацювати., скласти складений план
Всесвітня історія Повторити $21-22, виконати завдання на ст. 187(письмово)  & 23, опрацювати, виписати терміни, виконати завдання 13 на ст.196 в зошиті
Правознавство Прочитати $22  & 22 - повторити, & 23-опрацювати, вивчити терміни
Основи здоров'я &22(дати відповіді на запитання ст.111)  $ 23, завд. ст.114
Фізкультура Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хлопці - 15 разів, дівчата - 11 разів)  
Німецька мова Опрацювати слова с. 142, Впр. 3, с.142-144 (читати та перекладати)

 Опрацювати слова с. 146, Впр. 2,3, 4, с.146-147 (виконати)

Впр. 5, с. 147 (опрацювати таблицю)

10 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Хімія  опрацювати параграф 26 і27, розв'язати номер 196 , 197 , 204.  &28,&29, №210 завд. на с.176
Зарубіжна література Шарль Бодлер . Збірка «Квіти зла». Сонет « Альбатрос». ( опрацювати з теорії літератури імпресіонізм, неоромантизм)  Ясунарі Кавабата "1000 журавлів". Характеристика Кікудзі. Повторити з ТЛ "Символ"
Географія

Австралія.Дослідження «Канберра. Політико-адміністративний центр країни»Д/З  § 32-33

 Острівні країни Океанії (опрацювати матеріал підручника) і зробити дослідження «Країни Океанії- регіон екзотичного туризму» Створити презентацію по темі уроку. Скласти тестові завдання по темі. Не забуваємо про політичну карту!
Алгебра (Б)

опрацювати матеріал п.19 . Розв'язати 19.1-19.10

 Розв`язати №19.11-19.13. Повторити геометричний і фізичний зміст похідної; №19.14;19.15
Алгебра (А)

опрацювати п.36 Розв'язати 36.1-36.10

 Розв`язати №36.12-36.21. Повторити геометричний і фізичний зміст похідної
Геометрія (Б)

опрацювати п.39. Розв'язати 39.1-39.10

 Опрацювати п.40,. Розв`язати №39.12-39.15; 40.1-40.8
Геометрія (А)

п.17, розв'язати 17.1-17.15

 Опрацювати п.18,. Розв`язати №17.17; 18.1-18.10
Трудове навчання

Виконати міні-проект за темою:” Інтер'єр моєї кімнати,які способи його вдосконалення”

Створити композицію оздоблення макету вази і підготувати матеріали для оздоблення. опрацювати матеріал по темі за посиланням https://docs.google.com/document/d/

19WlJ2THQhqW2wftsJbQdDTUY7JSQr5sHeOYuFz7zM9Y/

edit?usp=sharing

Англійська мова (Б)

10 клас
▶️ урок 4b
с.43 (SB)
Впр.7. Опрацювати правило.
Впр.8. Доповнити речення.
с.30 (WB)
Впр.3. Доповнити речення.
▶️ урок 4с
Впр.1. Прочитати і виконати завдання з умови.
Впр.2,3. Прочитати, дати відповіді на запитання.
Впр.4. Дати відповіді на запитання.
с.31 (WB)
Впр.2,6

 ▶️ урок 4d с.45 (SB) Впр.3. Прочитати текст і дати відповіді на запитання. Впр.5. Виписати всі дієслова з тексту, що вжиті у the Past Simple у дві колонки: правильні (regular) та неправильні (irregular). Завдання виконати в тоненькому зошиті. с.33 (WB) Впр.1,2,3. ▶️ урок 4е Впр.1. Опрацювати речення (прослухати, прочитати, перекласти). Впр.2. Опрацювати діалог (прослухати, прочитати, перекласти, дати відповіді на запитання). Впр.3. Знайти фрази в діалозі із таким самим значенням. с.34 (WB) Впр.2,3
Англійська мова (А)

с.152 ( SB)опрац.ЛО (4a4b) c.137(SB)опрац.грам.м-л WB-4a4b

 

Інформатика

(Маріуца І.Б.)

опрацювати конспект уроку №18,19 в групі Фейсбук

 Опрацювати основні інструменти для малювання. Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну (електронний посібник Інформатика 10)

Інформатика (Марцинюк М.М.)

працювати наданий pdf-документ по роботі з біббліотекою Tkinter

 Опрацювати методи роботи з графічними об'єктами Прапорець, Радіокнопка, Список методами мови програмування Python.
Історія України (Б)

Прочитати $ 32-33

 &34-35, опрацювати, 
Всесвітня історія (Б)

$19, почитати, повторити $17-18

 $17-19, повторити, ознайомитися з матеріалами на ст.193-198
Громадянська освіта (Б)

$37-38

 Громадянська освіта: & 37-39, прочитати
Фізика

Вивчити параграфи 31-32. Виконати завдання із впр. 30 (5), впр. 32 (4)

 Вивчити параграфи 33-34, повторити 31-32. Виконати завдання із вправи 33(2,4)
Українська мова (А)

Повторити матеріал з ₴ 32-36; Виконати вправи 298, 314, 322.

 Виконати завдання з Вайберу
Українська література (А)

Прочитати драму-феєрію "Лісова пісня"

 Виконати завдання з Вайберу
Фізкультура

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хлопці - 20 разів, дівчата - 12 разів)

 
Біологія

Тема.Спадкова мінливість &31 Тема.Мутаціі та іхні властивості&32

 &33,34
Українська мова (Б)

Опрацювати матеріал підручника&59,повторити &57,58.Виконати вправи419,422,426.

 Опрацювати матеріал § 64, 65. Виконати вправи 458, 466, 470.
Українська література (Б)

Скласти анкету життя і творчості В,Винниченка.Прочитати новелу "Момент".

 Скласти анкету життя і творчості Лесі Українки. Вивчити напам'ять поезію «Contra spem spero».
Німецька мова

опрацювати нові слова (с. 91, 95)

 

Впр. 4, с.93 (читати та перекладати)

 опрацювати нові слова (с. 101, 104)

 

Впр. 4, с.105-106 (читати та перекладати)

Впр. 5, с.106 (виконати)

Опрацювати граматику

11 клас

Предмет 16-20 березня 30 березня-03 квітня
 Хімія  параграф 32 , заповнити таблицю ( металічний елемент , біологічне значення , продукти , у яких міститься)  &27№217-219, 221
Алгебра (А) алгебра п.23. Розв'язати 23.2,23.4,23.6,23.12  Повторення. Пункт 25. № 25.1-25.3,25.21-25.26,25.31
Алгебра (Б) Повторення № 24.55-24.63, № 24.65-24.70; онлайн тести ЗНО  Повторення. Нерівності та їх системи. Пункт 24, № 24.73-24.84
Геометрія (А) опрацювати п.16. Розв'язати 16.1-16.20  Розв`язати №16.21-16.31; 16.37-16.41
Геометрія (Б) Об'єм кулі, площа сфери. Пункт 23, № 23.16-23.24, № 23.34-23.38, № 23.47; онлайн тести ЗНО  §6, пункт 23, № 10-18 (ст. 155)

Українська література (Б)

Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном".  Онлайн-тести з вивчених тем
Українська мова (Б) Онлайн тести ЗНО. Повторення.  Онлайн-тести з вивчених тем
Географія

Світосистема. Демографічні процеси у світосистемі. Практична робота №7       Д/З  § 20-21-22

 Міграційні процеси у світосистемі. Глобальна економіка (опрацювати матеріал підручника). Створити презентацію по темі уроку Виконати тестові завдання «ЗНО 2019 з географії». Не забуваємо про політичну карту!
Трудове навчання

Опрацювати тему:” Перерізи і розрізи” матеріал у групі Фейсбук

 Опрацювати матеріал теми"Перерізи"і виконати задання за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1101109/ 
Інформатика

Опрацювати: презентацію у групі Фейсбук

 Прикладний програмний інтерфейс Переглянути відео за посиланням у групі ФБ "Микулинецька школа"(Маріуца. І.Б.)
Історія України (Б)

Повторити з $20-24, прочитати $25-26

 Підручник: Сорочинська Н.М., Гісем О.О. Історія України, & 25, 26 - повторити, &27,28 - опрацювати.
Всесвітня історія (Б)

$13-18, повторити Виконати тести на ст 172-175

 & 19, опрацювати
Фізика

Вивчити параграфи 33-34. Виконати завдання із впр. 33(3). впр. 34(6). Примітка: тим, хто здає ЗНО з фізики, бажано опрацювати вправи повністю.

 Вивчити параграф 35, виконати завдання для самоперевірки на сторінці 209.
Астрономія

Вивчити Тему 5(п.1-2)

 Вивчити тему 5 до кінця (пункти 3-5)
Українська мова (А)

Підготуватися до КР. Відокремлені члени речення, вставні слова, розділові знаки у складних реченнях, у реченнях з прямою мовою.

 Онлайн-тести з вивчених тем
Українська література (А)

Прочитати новелу Г. Тютюнника "Три зозулі з поклоном", зробити паспорт твору.

 Опрацювати біографію Л. Костенко, вивчити вірш"Страшні слова, коли вони мовчать", паспорт твору, прочитати роман "Маруся Чурай"
Фізкультура

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хлопці - 20 разів, дівчата - 12 разів)

 
Біологія

Тема.Види забруднення.іхні наслідки Вивч.&40,41 Тема.Поняття про якість довкілля.Критеріі забруднення .&42

 &42,43
Англійська мова (А)

Тема 7 "Artists" виконати вправи з розділів A, B, C, D, E, F, G, H ст. 74-83 Виконати підсумковий тест з теми 4 ст. 84-85 Граматика: структура have something done, indefinite pronouns

 Опрацювати всі вправи ст.86-87
Англійська мова (Б)

опрацювати нові слова (с. 89)

 

Впр. 2, с.90 (читати та перекладати)

Впр. 5 с. 91 (опрацювати граматику)

Впр. 3, 6, 8, с.91 (виконати)

 Unit 9b.

Впр. 2, с. 92 (опрацювати текст)

Впр. 8, с. 93 (опрацювати граматику)

Впр. 3, 4, 7, 9, с. 93 (виконати)

Німецька мова

опрацювати нові слова (с. 117, 120)

 

Впр. 4, с.121 (читати та перекладати)

 опрацювати нові слова (с. 122, 125)

 

Впр. 4, с.123 (читати та перекладати)

Опрацювати граматику

Зарубіжна література

Е.Хемінгуей "Старий і море". Ф.Дюрренматт "Гостина старої дами" (біографічні дані про драматурга;зміст твору).

 
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

До речі

Не забудьте розповісти друзям про наш сайт!